2012. február 12., vasárnap

Miért választottam a Flavin7 Ester-C-vitaminját?

Azok táborába tartozom, akik úgy vélik, jót tesz nekünk, ha elegendő C-vitaminhoz jutunk. Amikor tudatosult bennem, hogy hiába a nagymennyiségű C-vitamin-bevitel, ha az hamar távozik a szervezetből, éppen akkor találkoztam a Flavin7 Ester-C-vitaminjával. Ez ahogyan a neve is jelzi (ún. észterekhez, zsírokhoz kötődik) zsírban oldódó. Tehát gyakorlatilag nem csak néhány órára emeli meg a C-vitamin-szintet a szervezetben – mint a hagyományos vízben oldódó C-vitamin készítmények – hanem hosszabb időszakba. A termékajánló szerint 1 napra egy kapszula elegendő.
Az nem lepett meg, hogy a Flavin7 a C-vitamin kapszulába is tett ún. flavonoidokat, hiszen ez az alaptermékük. Kellemes plusznak hittem, gondoltam csak jót tehet. Aztán megvilágosodtam: mivel a flavonoidok is antioxidánsok, azaz a szabadgyökök káros hatása ellen védik a szervezetet, így a C-vitaminok egyik feladatát mintegy átveszik, és elősegítik, hogy a C-vitamin valóban vitaminként hasznosuljon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése