2012. március 28., szerda

Miért kedveli a Silver sampont?

Luca osztja meg velünk személyes tapasztalatát arról, hogy miért is használja a Silver sampont.
„Voltam egy műszeres fejbőr és haj vizsgálaton. Itt azt látták, hogy a fejbőrön lévő zsír eldugítja a hajhagymákat, és emiatt csak két hajszál bújik elő a lehetséges három helyett. Erre kaptam egy nagyon drága sampont. Ami használt is. Hetente kétszer kellett a hajamat megmosni és a hajam minősége is javult.
Aztán egyik barátnőm szólt, hogy a Silver sampon is ugyanazt tartalmazza, mint az a másik. Mivel ennek az ára jóval kedvezőbb volt, hát így kezdtem el ezt rendelni.
Elégedett vagyok, mert hetente kétszer mosok csak hajat, pedig sportolok is. A hajam minősége is javult, szép fényes és érzem, hogy vastagabbak lettek a hajszálak. Nemcsak dúsabb lett a hajam, hanem gyorsabban is nő. Szóval örülök, és elégedett vagyok ezzel a samponnal.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése